Dagens outfit.

Är det bara jag som sitter vid datan en lördagskväll? :P Skulle tro det. Jag har rätt tråkigt. Har teven på och lyssnar på extreme home makeover.
Var uppe på jobbet en sväng förut och köpte minibaguetter. Så gott med ost på. :P

Aja, jag gör väl som så många andra och visar upp dagens outfit. :P


Mjukisshorts från H&M, Leopardmönstrad munkjacka från Haléns, Lila linne och trosa från Dolce & Gabbana. Och en lila Sony Ericsson K770i i handen, haha. :)

Men jag får väl sätta mig och titta på extreme home makeover istället för att bara lyssna. :) Jag letar efter nån snygg nyans i brunt att färga håret i. Hittade iallafall en tjej med väldigt snygg frisyr så den bilden ska jag ta med till min frisör. :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hey darling!

Vilken snygg munkis!=) Hade du en bra lördag?

Kom hem nu o är irriterade i rösten igen...gaaah.

hmm kan du klippa bra? kramkram

2008-08-03 @ 04:32:07
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0